Som en del av kvalitetssikringen er vi blant annet pålagt å gjennomføre årlige undersøkelser blant våre arbeidstakere, kunder, interesseparter og ordinært ansatte. Våre interesseparter er Vågan kommune, Aust- Lofoten videregående skole og NAV Svolvær.
Resultatene av undersøkelsene rapporteres som et tall mellom 1 og 6, hvor 6 er høyest score.

2016
Det ble i mai 2016 gjennomført ny tilfredshetsundersøkelse blant våre arbeidstakere, kunder, interesseparter og ansatte.
Arbeidtakers tilfredshet 2016
Undersøkelsen indikerer:
- Virksomhetens evne til å levere gode tjenester
- Arbeidsmiljø og tjenester med mestringsoppgaver
- Tjenester som imøtekommer arbeidstakers forventninger og behov
Undersøkelsen kan videre sees i sammenheng med kundetilfredshet, sykefravær, forbedringer og resultat av oppfølgingsplan (både individuelt og gruppevis).
Tilfredsheten blant arbeidstakere ble våren 2015 målt til 5,66.
Kunders tilfredshet 2015
Undersøkelsen gir en indikasjon på:
- Bedriftens kundeservice
- Bedriftens kompetanse
- Kundens fornøydhet
- Bedriftens varesortiment
- Levering og ventetid
Tilfredsheten blant våre kunder ble våren 2015 målt til 5,88.
Interesseparters tilfredshet 2016
Undersøkelsen gir en indikasjon på:
- Samarbeidet
- Kvaliteten i tjenesten
- Kompetansen til tiltaksarrangør
Tilfredsheten blant våre interesseparter ble våren 2016 målt til 5,67.